Smart4Web - ERP, CRM, groupware - Aplikace ERP
TelefonickáPodpora
Telefonická
+420 325 519 090

Telefonická podpora produktu Smart4Web v pracovní dny od 7:30 do 16:30.
Nebo individuálně po dohodě s osobním konzultantem.

Hlášení závad a požadavků

Hlášení závad a požadavků lze zasílat pouze na emailovou adresu podpora@m2000.cz

V rámci zkvalitnění Podpory nelze jiný způsob hlášení akceptovat a takto podaná hlášení nelze zařadit do řešení.

Děkujeme za pochopení.

Aplikace ERP

SKLAD

  • Číselníky
  • Sklady
  • Definice cen a jejich vzorců pro každou pobočku zvlášť
  • Evidence konsignačních zásob
  • Příjem zboží, přesuny mezi sklady
  • Prodej za hotové, Faktury, Dodací listy, Dobropisy, Zamluvení
  • Čárové kódy

OBJEDNÁVKY

  • Nabídky
  • Nákupní objednávky
  • Prodejní objednávky
  • Interní objednávky
  • Traťové objednávky

ODBĚRATELÉ

  • Pobočky
  • Kredity
  • Obalová konta
  • Individuální rabatové podmínky, Splatnosti

ÚČETNICTVÍ

  • Neomezený počet dimenzí
  • Neomezený počet Účetních deníků
  • Evidence došlých faktur a dobropisů, pokladních dokladů
  • Evidence bankovních výpisů, ABO
  • Salda, Kompenzace

VÝROBA

  • TPV
  • Výrobní plány
  • Výrobní dávky
  • Potřeba surovin
  • Kakulace

Sklady

Základem jsou skladové karty tvořené z číselníku, který je centrálně udržován. Členění na komoditní nebo statistické skupiny, dle výrobců či sortimentu výrobců. Aktualizace ceníkových cen z Excelu.

Objednávky Prodejní

Navazují na Nabídky odběratelům. Evidujeme v nich budoucí prodej - co, za kolik, v jakém termínu a s jakými doprovodnými informacemi.

Objednávky Nákupní

Máme možnost automatického návrhu objednávky k dodavateli zahrnující položky z Prodejních a Interních (našich poboček) objednávek a dále i zohledňující skladové minimum a obrátku za zvolené období.

Příjem

Vytvoření vazby na nákupní objednávku. Možnost příjmu v jiné měrné jednotce než je skladová jednotka. Po Příjmu možna automatická funkce: pro koho zboží přišlo a také je automaticky zablokováno pro odběratele.

Prodej

Blokování neplatičů (kredit a tolerance po splatnosti), daňové doklady v cizích měnách, libovolné cenové kategorie, kontrola obchodní marže, návaznost na obalová konta odběratelů, zálohové faktury.

Účetnictví

Automatické generování vzájemných zápočtů, Automatické účtování, Blokování period, Dimenze, Střediska, Obchodníci

Administrace

Konfigurace základního menu, definice, parametry, práva

Obecná charakteristika

  • uživatelsky jednotné prostředí internetového prohlížeče
  • uživatelsky definovatelné Menu
  • uživatelsky nastavitelné sloupce a jejich uložení jako pohledy
  • třídění a filtrování podle libovolných kriterií
  • nezávislost na operačním systému
  • podporuje cizí jazyky
  • je alternativou k Microsoft Outlook, Microsoft Exchange, Lotus Notes nebo k Novel GroupWise

Zabezpečení

  • definovaná práva pro jednotlivé objekty, skupiny a uživatele
  • bezpečný přenos dat přes SSL (https)
  • pouze jedno konkurenční přihlášení
  • autorizace uživatelů přes LDAP
  • automatické odhlášení - timeout na session
  • autentikace SMTP

Integrace a implementace

  • otevřený pro integraci s jinými informačními systémy v jedno prostředí
  • každá informace je jednoznačně identifikovatelným objektem a časovou značkou
  • uživatelsky definovatelný model práv
  • interní nástroj SmartConnectivityTool (SQL / XML) podporuje napojení na jiné informační systémy

Technické parametry

  • Typ aplikace: vícevrstvá
  • Server - Operační systém: Windows 2000/XP/2003,2008 LINUX
  • Server - Platforma: Java 1.4 nebo vyšší
  • Server - Procesor: Pentium III, 512MB RAM
  • Server - Databáze: mySQL nebo MS-SQL/MSDE
  • Klient: všechny operační systémy s HTML prohlížeči
  • Bezpečnost: SSL, autorizace uživatelů přes LDAP (Active Directory)