TelefonickáPodpora
Telefonická
+420 325 519 090

Telefonická podpora produktu Smart4Web v pracovní dny od 7:30 do 16:30.
Nebo individuálně po dohodě s osobním konzultantem.

Hlášení závad a požadavků

Hlášení závad a požadavků lze zasílat pouze na emailovou adresu podpora@m2000.cz

V rámci zkvalitnění Podpory nelze jiný způsob hlášení akceptovat a takto podaná hlášení nelze zařadit do řešení.

Děkujeme za pochopení.

Reference

Cyrrus, a.s

Datum nasazení: 1. ledna 2008
Používaná část S4W: CRM
Použití: firma Cyrrus a.s. je makléřská firma. Desítky makléřů této firmy spravují akcie individuálním investorům. S4W byl použit jako nástroj sjednocující databázi klientů (ať stávajících nebo potencionálních) a k nim doprovodné informace. S S4W pracují call centra firmy.
Speciální požadavky firmy Cyrrus jsme řešili v oblasti testování duplicity kontaktů, dle různých kritérií. Druhým specifikem byla automatická výměna dat mezi excelovým souborem každého makléře a systémem (každý makléř vyplňuje informace o práci s klientem do definované excel tabulky. Tyto tabulky jsou automaticky v noci naimportovány do S4W a následně v noci opět vyexportovány o nové informace pro makléře). Call centra mohou pracovat s aktuálními informacemi od VŠECH makléřů. Makléři naopak dostávají informace od call center např. o účasti a chování klientů v rámci kampaní.
 
Referenční vyjádření pana Miroslava Bočka, vedoucí Call centra

Moeller Elektrotechnika s.r.o.

Datum nasazení: 1. února 2008
Používaná část S4W: CRM a groupware, napojení na telefonní ústřednu
Použití: firma Moeller, a.s. je významným výrobcem elektrických komponent. Všichni obchodníci (65) z Moelleru pracují ve S4W. S4W se stal nosnou databází jejich zákazníků (firem) a kontaktních osob. V systému jsou evidovány aktivity obchodníků s klienty a v kartě firem i kontaktů jsou zaznamenávány specifické důležité informace. Ty potom dále využívá marketingové oddělení (5 uživatelů) pro různé filtrování a další zpracování.
Od července 2008 začalo S4W využívat i interní zákaznické oddělení (15 uživatelů), které opět využívá již evidované firmy a kontakty, Obchodník naopak získává přehled o požadavcích jeho zákazníků na zákaznické oddělení a o jejich řešení. Od 1. října začalo zákaznické oddělení využívat modul Volání a SMS – S4W je napojen na telefonní ústřednu Nextspan od fa Atlantis.
 
Referenční vyjádření pana Michala Reinera, marketingového managera

David Türke – UNIWIN

Datum nasazení: 1. ledna 2008
Používaná část S4W: ERP (včetně účetnictví) a CRM a groupware
Použití: firma David Türke UNIWIN je významným obchodníkem s plastovými a dřevěnými okny. Firma má dvě logistická centra (sklad, servis, montáže) a deset prodejen napříč celou republikou. Firma využívá specielní SW Klaes pro kalkulaci oken – podklad pro nabídku. Výstup z tohoto SW je importován do našeho systému a vznikne ekonomický doklad nabídka. Dále je už celý obchodní proces přes zakázku, zálohovou fakturu, nákupní objednávky, příjemky, dodací list, plán montáží, vyhodnocení montáží, reklamace, konečná zúčtovací faktura a napárování plateb z banky řízen v našem systému.
Uniwin využívá speciální funkci – tisk dokladu do pdf šablony. Takto tiskne nabídky, smlouvy, zakázkové listy, předávací protokoly, nákupní objednávky – tím je zajištěna neměnnost formátu a obsahu a také jednotný vzhled dokumentů napříč celou firmou.
 

V+T mat s.r.o.

Datum nasazení: 1. ledna 2006
Používaná část S4W: ERP (včetně účetnictví) a CRM a groupware
Použití: V+T mat je obchodní název. Pod ním vůči zákazníkům vystupují dvě firmy (rozdílné IČO), které mají celkem tři samostatné sklady. Systém zajišťuje možnost jednotného pohledu na odběratele ze strany obratů, pohledávek, ale i možnosti cenového nastavení a splatností. V+T mat využívá také speciální funkci návrhu nákupní objednávky k dodavateli, kterou generuje sám systém dle různých kritérií.
 
Referenční vyjádření pana Milana Majera, spolumajitele firmy.

Datum nasazení: 10. srpna 2008
Používaná část S4W: ERP (včetně účetnictví)
Provozováno na: www.hostingaplikaci.cz
Použití: XO foods je nově vzniklá firma, která nakupuje mražené a chlazené zboží převážně v zahraničí. Jejími odběrateli je celá řada předních restaurací a hotelů v Praze. U zboží je evidována jeho lokace ve skladu. Většina prodávaných položek je šaržovaná = je hlídáno datum exspirace. Odběratel má na sobě informaci o jeho standardní závozové trase a pořadí.
Některé restaurace a hotely jsou sdruženy do řetězců. Těm je pak nabízena jednotná cenová politika. Pro její nastavení v systému je využit nástroj rabatové listy. Svým zákazníků dále nabízí v pravidelných cyklech mimořádné cenové akce na konkrétní produkty. Ty jsou nastaveny v systému pomocí nástroje Akce, které mohou být kombinované. XO foods využívá i anglickou jazykovou mutaci.
 
Referenční vyjádření sl. Gábiny Mrázové, majitelky firmy.

AG FOODS Group a.s.

Datum nasazení: 1. ledna 2005
Používaná část S4W: CRM, ERP (včetně účetnictví), rolapová nadstavba BEE
Použití: AG foods využívá náš systém ve všech částech své firmy od call centra, řízení i plánování obchodu, kampaně, kompletní ERP včetně TPV a výroby a elektronickou komunikaci s externí logistikou. AG foods jako hlavní laeder na trhu v jimi vyráběném sortimentu instančních nápojových směsí. Má stále nové projekty v oblasti rozvoje svého obchodu. Náš systém je vždy podporujícím ale zároveň i základním pilířem právě pro další rozvoj jejich obchodu a nové cesty k úspěchu.
AG foods využívá Smart i ve svých dceřiných společnostech a tedy i jazykových mutacích – Slovensko, Polsko, Maďarsko.
 
Referenční vyjádření pana Pavla Friese, generálního ředitele společnosti.