TelefonickáPodpora
Telefonická
+420 325 519 090

Telefonická podpora produktu Smart4Web v pracovní dny od 7:30 do 16:30.
Nebo individuálně po dohodě s osobním konzultantem.

Hlášení závad a požadavků

Hlášení závad a požadavků lze zasílat pouze na emailovou adresu podpora@m2000.cz

V rámci zkvalitnění Podpory nelze jiný způsob hlášení akceptovat a takto podaná hlášení nelze zařadit do řešení.

Děkujeme za pochopení.

Tiskové zprávy

Smart4Web plánuje výrobu v MODIKOVU

30. 04. 2015
Modikov je dnes již náš dlouholetý zákazník. Původně používal systém Apertum, ze kterého přešel na náš Smart4Web ERP. S postupným oživením ekonomiky a nárůstem zakázek vznikla potřeba na detailnější a přesnější plánování výroby, Řešení mělo dva základní požadavky: 1/ Umožnit plánování kapacit jednotlivých směn a jejich postupné obsazování jednotlivými operacemi. 2/ Umožnit obchodu zjistit předběžný termín výroby ještě před uzavřením smlouvy. Tady pohled: pokud by se podepsala smlouva teď, příští týden, nebo přes příští týden, kdy by bylo vyrobeno s ohledem na aktuální naplněnost kapacity výroby. Vše se podařilo ke spokojenosti zákazníka a kapacitní plánování výroby je již v ostrém provozu.

Smart4Web ve VAN GILLERN

30. 04. 2015
Společnost VAN GILLERN s.r.o. je jeden z největších výrobců obalů z PE fólie na českém trhu. Od konce loňského roku má implementované řešení Smart4Web ERP, které plně pokrývá oblasti obchodu a výroby. V našem nástroji Definiční list uživatel jednoduše nakonfiguruje požadovaný výrobek a systém již zajistí správnou kalkulace ceny výrobku. Ale také dopočet veškerých časů jednotlivých výrobních operací. Proto v našem systému dnes kompletně řídí plánování, průběh a odvádění výroby.

Smart4Web ERP, B2B a B2C v Elektrooáze

03. 11. 2014
Společnost Maděra a Šípek, spol. s r. o je náš dlouhodobý zákazník. Řešení Smart4Web využívá pro kompletní řízení skladu a prodejny (objednávky zákazníků, objednávky k dodavatelům, rezervace, komunikace s e-shopem, výměna dat s přepravci zásilek, …). V průběhu roku 2014 byl v této společnosti spuštěn zcela nový e-shop www.oaza.cz . Tento nový e-shop je součástí Smartt4Web. Tzn. není to žádný externí SW, kde by byla nutná implementace složité komunikace mezi e-shopem a skladovým systémem, ale toto řešení je standardní součástí –modulem Smart4Web. Odměnou za nemalé úsilí i pro nás je ocenění, které tento web získal: finalista v soutěži ShopRoku 2014 v kategorii Cena kvality a Elektronika.

Smart4Web ERP v DOPOSu Přelouč

03. 11. 2014
DOPOS Přelouč s.r.o. je prodejce oken, ale také prodejce a výrobce stínící techniky (sítě do oken, vertikální a horizontální žaluzie). Data pro položky oken importujeme již ověřeným způsobem z konstrukčního systému KLAES. Ostatní položky jsou KONSTRUOVÁNY již ve Smartu. Tyto položky jsou oceněny pomocí rastrových ceníků a různých forem příplatků. U těchto položek probíhá i výpočet výrobních dat a následně tedy také tisk výrobních listů. Celá výroba vlastních výrobků se řídí v našem systému. Kapacita jednotlivých typů výrob je přepočítávána na VJ (výrobní jednotky) a dle toho je výroba plánována.

Smart4Web ERP řídí dodávky koupelen v Bauhausu

03. 11. 2014
Firma BATH DELUXE je náš dlouholetý zákazník. Jeho obchod se dlouhodobě odehrával na základě kontejnerových dodávek koupelnového vybavení a nábytku na centrální sklady Bauhausu v zemích severní Evropy. V průběhu letošního roku byl spuštěn nový velký obchodní projekt. Jednotlivé prodejny Bauhausu v Dánsku, Norsku, Finsku, Švédsku a na Islandu byly vybaveny vzorovými koupelnami BATH DELUXE. Dnes zákazník přijde do prodejny Bauhaus a udělá objednávku konkrétních položek pro svojí koupelnu s místem dodání k sobě domů.

Smart4Web ERP ve Vino-klub.cz

03. 11. 2014
Od ledna letošního roku využívá naše řešení také firma Víno-klub.cz, s.r.o. Tato společnost provozuje jeden z největších e-shopů zaměřených na víno a také má v centru Prahy vlastní prodejnu. Námi dodávané řešení se stalo centrálním systémem, ze kterého jsou na jedné straně čerpána kompletní data pro e-shop, zpracování veškerých druhů plateb, detailní přehled přes všechny zpracovávané objednávky, skladová evidence a fakturace až na druhé straně po kompletní účetnictví.

Smart4Web ERP, CRM v BIOGENA CB spol. s r.o.

29. 01. 2014
S implementací našeho systému Smart4Web bylo započato již na začátku roku 2014. Do dnešního dne naše řešení kompletně nahradilo původní softwary a doplňkové evidence. V Smart4Web ERP je plně řízena výroba, obchod a účetnictví. Samozřejmostí je CRM a B2B řešení (v mobilní verzi) pro obchodníky. Byla zprovozněna také automatická komunikace s externí skladovou logistikou. Náš SW také plně využívají dceřiné společnosti v okolních zemích (SK, HU a PL). Aktuálně připravujeme webový portál s e-shopem.

Smart4Web CRM v Profidachu

08. 10. 2013
Stavebniny Profidach používají ke standardní skladové evidenci IS EKONOM. Ale protože vedení společnosti chyběla možnost efektivně řídit a vyhodnocovat obchodníky na základě aktuálních a přehledných informací, rozhodli se pro implementaci Smart4Web CRM. IS EKONOM pro skladovou evidenci zůstal, ale přes datový můstek čerpáme poměrně detailní informace do Smart4Web. Obchodník tak vidí v Smartu všechny svoje nabídky, faktury a jiné doklady ke svým zákazníkům. Ale hlavně ve Smartu plánuje veškeré svoje aktivity, které jsou vždy spojené s konkrétním zákazníkem, nabídkou, zakázkou, fakturou, … Vedení společnosti tak získalo detailní přehled o všech aktivitách svých obchodníků a mohlo tak výrazně zefektivnit jejich činnost. Přidanou hodnotou ve Smartu pak jsou různé, na míru nastavené statistické výstupy z prodeje.

Naše společnost se stala partnerem Svazu vinařů České republiky

17. 06. 2013
Od této spolupráce čekáme zvýšení povědomí vinařů o našem řešení Smart4Web. Ale zejména díky podpoře od SVČR udržení aktuálnosti našeho systému v rámci neustále se měnícího se legislativního prostředí pro výrobce a pěstitele vína.

Smart4Web na Tabletech v AG Foods

23. 11. 2012
Náš dlouhodbý zákazník, společnost AG Foods rozšířila svojí implementaci Smart4Web o mobilní řešení pro tablety a mobilní telefony. Jedná se on-line řešení, které používají zejména obchodní zástupci v terénu. Na mobilní zařízení jsou k dispozici definované informace o produktech, o zákazníkovi, seznam dokladů atd. Obchodník také může vytvořit objednávku, která je rovnou systémem zpracována. Po kladném vyhodnocení v reálém provozu, bude řešení implementováno i v dceřinných společnostech v Maďarsku, Polsku a Slovensku.

Firma WinePoint nasadila Smart4Web

23. 11. 2012
Společnost WinePoint s.r.o. nasadila kompletní řešení Smart4Web včetně účetnictví. Zajímavosti této implementace je ERP řešení včetně on-line pokladen na prodejnách (vinotékách). Systém plně podporuje způsob obchodu různými akcemi a také správu Zákaznických karet.

Firma VOKNO používá Smart4Web

03. 09. 2012
Firma V okno je další z „oknařských“ firem, které se rozhodly doplnit svůj kalkulační SW naším komplexním systémem Smart4Web, který pak pokrývá veškeré procesy spojené se smlouvou, skladovým hospodářstvím, komunikací (objednávky a příjmy) s dodavateli materiálu a přes fakturaci odběratelům i kompletní účetnictví. Firma V okno používá kalkulační SW Konstrukce od firmy Technosoft.

Firma MODIKOV přechází na Smart4Web

03. 09. 2012
Od srpna probíhá etapovitý náběh ostrého provozu našeho systému ve společnosti MODIKOV. Dříve zde byl používán IS Apertum. Společnost Modikov je strojírenská firma, a tak náš systém musel splnit řadu požadavků na náročné členění výroby, materiálových rozpadů, výrobních operací, objednávky externích kooperací a dalších věcí nutných k zajištění běžného provozu výroby ve strojírenském podniku.

Firma EKOZ TRADE přechází na Smart4Web

06. 04. 2012
Druhou firmou která se rozhodla přejít z informačního systému APERTUM.CZ na Smart4Web je společnost EKOZ TRADE. Projektová dokumentace pro nastavení nového systému je již připravená a v průběhu následujících týdnů dojde k vlasní impelemntaci. Postupně, nejprve ve společnosti CZ a o měsíc později ve společnosti SK. V rámci implementace bude použita aplikace Mobilní obchodník (která pracuje off-line), průběžně si z centrálního systému aktualizuje data (firmy, čísleníky, ceny, stavy zásob, atd) a obrázeně odesílá do systému objednávky, které jsou průběžně importovány a zpracovány.

Frima CYRRUS výrazně rozšířila Smart4Web

20. 03. 2012
Firma Cyrrus je náš dlouholetý zákazník. V průběhu letošní zimy došlo k výraznému rozšíření Smart4Web v této společnosti. V původním řešení (cca 4 roky staré) pracovalo v systému pouze několik pracovníků a všichni makléři evidovali svoje informace v XLS souborech, které byly pravidleně načítány a opět aktualizvány. Dnes již žádné excely nejsou, všichni pracovníci pracují on-line v systému. Celkový počet uživatelů je cca 85. Společnost tím získala detailní přehled o všech aktivitách, ale také dostala nástroje jak lépe řídit činnosti jednotlivých pracovníků. Samozřejmostí jsou statistické výstupy za pracovníky nebo za oddělení.

Firma TRONIC přechází na Smart4Web

21. 11. 2011
První firmou, která se rozhodla vyměnit systém APERTUM.CZ za Smart4Web je firma TRONIC( www.trafo.cz ). V současné době probíhá tvorba projektové dokumentace a vše je směřováno tak, aby od začátku roku 2012 mohla celá firmě přejít pod nový systém. Implementace bude řešit řízení zakázek, sledování výroby, správu několika skladů, reklamace, a to vše v návaznosti na komplexní účetnictví.

Převzali jsme Apertum.cz

21. 11. 2011
V průběhu roku 2011 převzala naše firma správu informačního systému APERTUM CZ. Do naší firmy přišli noví zaměstnanci a bylo pro ně vybudované příjemné zázemí v pobočce v Kroměříži. Všem zákazníkům, kteří používají tento systém, byla nabídnuta spolupráce - zajištění údržby systému, kterou jim naše firma garantuje do června roku 2013.

Daší vítězství Smart4Web ve výběrovém řízení

06. 09. 2010
Dne 3. září 2010 jsme obdrželi oficiální vyjádření o tom, že jsme vyhráli výběrové řízení na dodávku a zavedení komplexního informačního systému ve firmě Alis spol. s r.o. Řešení komplexního informačního systému bude obsahovat standardní moduly CRM a ERP, mimo jiné detailní evidenci produktů, nabídek, smluv a z nich vyplývajícíh paušálních poplatků, hromadné generování faktur a provize zprostředkovatelů.

Smart4Web ERP, CRM ve společnosti OKNOTHERM

03. 08. 2010
22. července 2010 jsme vyhráli výběrové řízení na dodávku komplexního informačního systému do firmy Oknotherm. V rámci implementace budou vyřešeny importy dat ze specializovaného "oknařského" SW KLAES. Cílový stav řešení je podchytit v dodaném systému řízení obchodu, výroby, logistiky a firemní účetnictví.

Smart4Web CRM ve společnosti TTC TELEKOMUNIKACE s.r.o.

03. 08. 2010
Na konci března 2010 jsme uzavřeli smlouvu o implementaci našeho řešení v rozsahu modulů CRM. Cílem řešení bylo pokrýt potřeby společnosti v oblasti řízení zákaznického helpdesku, vnitrofiremní komunikace a řízení obchodních aktivit. Dodávka byla rozdělena do dvou etap, které jsme v termínu dodali.

1 2 »