Smart4Web - ERP, CRM, groupware - Smart4Web CRM v Profidachu
TelefonickáPodpora
Telefonická
+420 325 519 090

Telefonická podpora produktu Smart4Web v pracovní dny od 7:30 do 16:30.
Nebo individuálně po dohodě s osobním konzultantem.

Hlášení závad a požadavků

Hlášení závad a požadavků lze zasílat pouze na emailovou adresu podpora@m2000.cz

V rámci zkvalitnění Podpory nelze jiný způsob hlášení akceptovat a takto podaná hlášení nelze zařadit do řešení.

Děkujeme za pochopení.

Smart4Web CRM v Profidachu

thmb_logoprofidach.jpg

08. 10. 2013

Stavebniny Profidach používají ke standardní skladové evidenci IS EKONOM. Ale protože vedení společnosti chyběla možnost efektivně řídit a vyhodnocovat obchodníky na základě aktuálních a přehledných informací, rozhodli se pro implementaci Smart4Web CRM. IS EKONOM pro skladovou evidenci zůstal, ale přes datový můstek čerpáme poměrně detailní informace do Smart4Web. Obchodník tak vidí v Smartu všechny svoje nabídky, faktury a jiné doklady ke svým zákazníkům. Ale hlavně ve Smartu plánuje veškeré svoje aktivity, které jsou vždy spojené s konkrétním zákazníkem, nabídkou, zakázkou, fakturou, … Vedení společnosti tak získalo detailní přehled o všech aktivitách svých obchodníků a mohlo tak výrazně zefektivnit jejich činnost. Přidanou hodnotou ve Smartu pak jsou různé, na míru nastavené statistické výstupy z prodeje.

Smart4Web CRM v Profidachu

Stavebniny Profidach používají ke standardní skladové evidenci IS EKONOM. Ale protože vedení společnosti chyběla možnost efektivně řídit a vyhodnocovat obchodníky na základě aktuálních a přehledných informací, rozhodli se pro implementaci Smart4Web CRM. IS EKONOM pro skladovou evidenci zůstal, ale přes datový můstek čerpáme poměrně detailní informace do Smart4Web. Obchodník tak vidí v Smartu všechny svoje nabídky, faktury a jiné doklady ke svým zákazníkům. Ale hlavně ve Smartu plánuje veškeré svoje aktivity, které jsou vždy spojené s konkrétním zákazníkem, nabídkou, zakázkou, fakturou, … Vedení společnosti tak získalo detailní přehled o všech aktivitách svých obchodníků a mohlo tak výrazně zefektivnit jejich činnost. Přidanou hodnotou ve Smartu pak jsou různé, na míru nastavené statistické výstupy z prodeje.