TelefonickáPodpora
Telefonická
+420 325 519 090

Telefonická podpora produktu Smart4Web v pracovní dny od 7:30 do 16:30.
Nebo individuálně po dohodě s osobním konzultantem.

Hlášení závad a požadavků

Hlášení závad a požadavků lze zasílat pouze na emailovou adresu podpora@m2000.cz

V rámci zkvalitnění Podpory nelze jiný způsob hlášení akceptovat a takto podaná hlášení nelze zařadit do řešení.

Děkujeme za pochopení.

Aplikace CRM, groupware

Funkce

  • kontakty, firmy, uživatelé
  • kalendář - plánování aktivit uživatelů a prostředků
  • události - zaznamenání skutečných aktivit
  • úkoly
  • komunikace (mail, SMS, voice, fax, CTI)
  • nástěnky - vnitrofiremní veřejné informace
  • dokumenty - připojování dokumentů např. smlouvy k objektům v systému a jejich správa
  • příležitosti / obchodní případy / projekty
  • HelpDesk = řízení požadavků
  • katalogy (rozhraní pro definici nových objektů)
  • obecné připomínání na mail, SMS nebo DeskTop
  • definice a ukládání vyhledávacích filtrů
  • definice a ukládání pohledů
  • audit všech operací

Hlavní rysy

  • podpora komunikace se zákazníky
  • řízení kontaktů
  • péče o zákazníky
  • řízení obchodních příležitostí
  • řízení kampaní
  • nástroje řízení času
  • řízení projektů

Firmy a kontakty

evidence firem a jejich poboček, samostatný seznam kontaktů, které je možno spojit s firmou.

Kalendář

umožňuje řídit plánování času jak jednotlivých pracovníků, tak celých skupin, případně i prostředků.

Projekty / obchodní připady

Řízení aktivit spojených s obchodní příležitostí. Možnost definování stavů, v jakém se obchodní případ nachází.

Úkoly

Jednotlivé úkoly lze rozdělit podle uživatelsky definovaných stavů. Jeden úkol může být přidělen i více pracovníkům najednou.

Komunikace

Ke komunikaci je možno použít maily, SMS, faxy, volání - evidenci tefonních hovorů. Pokud je nainstalována podpora telefonie, je možno vytáčet pouhým kliknutím myší. Uživatel je informován o příchozích hovorech přímo na monitoru svého počítače. Pouhým kliknutím poté získá všechny důležité informace o volajícím. Výhodou se pak stává evidence nepřijatých hovorů s možností zavolat zpět pouhým klinutím myší.

Katalogy

Uživatelsky definované rozhraní umožňující evidovat, sledovat a vyhodnocovat vše potřebné a individuálně specifické ve firmě.

Správa dokumentů

Dokumenty je možno ukládat do libovolných adresářů. Připojit informaci o Firmě a Obchodním případu. Dokument je možné navíc anotovat popisem a v neposlední řadě také sledovat vývoj verzí jednotlivých dokumentů.

HelpDesk

Nástroj pro vnitrofiremní komunikaci - nezahrnujme se maily, ale sledujme jak zadaný požadavek běží firmou, kdo je jeho aktuální řešitel. Heldesk je nástroj pro řízení, sledování, vyhodnocení a zefektivnění vnitrofiremní komunikace.

Kampaň

Firmy a Kontaky zařazené do Kampaně, sledování volitených aktivit, vyhodnocení kampaně, možnost hromadné korespondence (dopis, mail) se všemi kontakty zařazenými v kampani z personálních šablon.

Smart4Web nalezne uplatnění v:

  • obchodní a výrobní firmě libovolné velikosti
  • telekomunikacích
  • energetice
  • bankách, pojišťovnách, leasingových společnostech
  • státní správě

Obecná charakteristika

  • uživatelsky jednotné prostředí internetového prohlížeče
  • uživatelsky definovatelné Menu
  • uživatelsky nastavitelné sloupce a jejich uložení jako pohledy
  • třídění a filtrování podle libovolných kriterií
  • nezávislost na operačním systému
  • podporuje cizí jazyky
  • je alternativou k Microsoft Outlook, Microsoft Exchange, Lotus Notes nebo k Novel GroupWise

Zabezpečení

  • definovaná práva pro jednotlivé objekty, skupiny a uživatele
  • bezpečný přenos dat přes SSL (https)
  • pouze jedno konkurenční přihlášení
  • autorizace uživatelů přes LDAP
  • automatické odhlášení - timeout na session
  • autentikace SMTP

Integrace a implementace

  • otevřený pro integraci s jinými informačními systémy v jedno prostředí
  • každá informace je jednoznačně identifikovatelným objektem a časovou značkou
  • uživatelsky definovatelný model práv
  • interní nástroj SmartConnectivityTool (SQL / XML) podporuje napojení na jiné informační systémy

Technické parametry

  • Typ aplikace: vícevrstvá
  • Server - Operační systém: Windows 2000/XP/2003,2008 LINUX
  • Server - Platforma: Java 1.4 nebo vyšší
  • Server - Procesor: Pentium III, 512MB RAM
  • Server - Databáze: mySQL nebo MS-SQL/MSDE
  • Klient: všechny operační systémy s HTML prohlížeči
  • Bezpečnost: SSL, autorizace uživatelů přes LDAP (Active Directory)