Aplikace CRM, groupware
Funkce
- kontakty, firmy, uživatelé
- kalendář - plánování aktivit uživatelů a prostředků
- události - zaznamenání skutečných aktivit
- úkoly
- komunikace (mail, SMS, voice, fax, CTI)
- nástěnky - vnitrofiremní veřejné informace
- dokumenty - připojování dokumentů např. smlouvy k objektům v systému a jejich správa
- příležitosti / obchodní případy / projekty
- HelpDesk = řízení požadavků
- katalogy (rozhraní pro definici nových objektů)
- obecné připomínání na mail, SMS nebo DeskTop
- definice a ukládání vyhledávacích filtrů
- definice a ukládání pohledů
- audit všech operací
Hlavní rysy
- podpora komunikace se zákazníky
- řízení kontaktů
- péče o zákazníky
- řízení obchodních příležitostí
- řízení kampaní
- nástroje řízení času
- řízení projektů
Firmy a kontakty
evidence firem a jejich poboček, samostatný seznam kontaktů, které je možno spojit s firmou.
Kalendář
umožňuje řídit plánování času jak jednotlivých pracovníků, tak celých skupin, případně i prostředků.
Projekty / obchodní připady
Řízení aktivit spojených s obchodní příležitostí. Možnost definování stavů, v jakém se obchodní případ nachází.
Úkoly
Jednotlivé úkoly lze rozdělit podle uživatelsky definovaných stavů. Jeden úkol může být přidělen i více pracovníkům najednou.
Komunikace
Ke komunikaci je možno použít maily, SMS, faxy, volání - evidenci tefonních hovorů. Pokud je nainstalována podpora telefonie, je možno vytáčet pouhým kliknutím myší. Uživatel je informován o příchozích hovorech přímo na monitoru svého počítače. Pouhým kliknutím poté získá všechny důležité informace o volajícím. Výhodou se pak stává evidence nepřijatých hovorů s možností zavolat zpět pouhým klinutím myší.
Katalogy
Uživatelsky definované rozhraní umožňující evidovat, sledovat a vyhodnocovat vše potřebné a individuálně specifické ve firmě.
Správa dokumentů
Dokumenty je možno ukládat do libovolných adresářů. Připojit informaci o Firmě a Obchodním případu. Dokument je možné navíc anotovat popisem a v neposlední řadě také sledovat vývoj verzí jednotlivých dokumentů.
HelpDesk
Nástroj pro vnitrofiremní komunikaci - nezahrnujme se maily, ale sledujme jak zadaný požadavek běží firmou, kdo je jeho aktuální řešitel. Heldesk je nástroj pro řízení, sledování, vyhodnocení a zefektivnění vnitrofiremní komunikace.
Kampaň
Firmy a Kontaky zařazené do Kampaně, sledování volitených aktivit, vyhodnocení kampaně, možnost hromadné korespondence (dopis, mail) se všemi kontakty zařazenými v kampani z personálních šablon.
Smart4Web nalezne uplatnění v:
- obchodní a výrobní firmě libovolné velikosti
- telekomunikacích
- energetice
- bankách, pojišťovnách, leasingových společnostech
- státní správě
Obecná charakteristika
- uživatelsky jednotné prostředí internetového prohlížeče
- uživatelsky definovatelné Menu
- uživatelsky nastavitelné sloupce a jejich uložení jako pohledy
- třídění a filtrování podle libovolných kriterií
- nezávislost na operačním systému
- podporuje cizí jazyky
- je alternativou k Microsoft Outlook, Microsoft Exchange, Lotus Notes nebo k Novel GroupWise
Zabezpečení
- definovaná práva pro jednotlivé objekty, skupiny a uživatele
- bezpečný přenos dat přes SSL (https)
- pouze jedno konkurenční přihlášení
- autorizace uživatelů přes LDAP
- automatické odhlášení - timeout na session
- autentikace SMTP
Integrace a implementace
- otevřený pro integraci s jinými informačními systémy v jedno prostředí
- každá informace je jednoznačně identifikovatelným objektem a časovou značkou
- uživatelsky definovatelný model práv
- interní nástroj SmartConnectivityTool (SQL / XML) podporuje napojení na jiné informační systémy
Technické parametry
- Typ aplikace: vícevrstvá
- Server - Operační systém: Windows 2000/XP/2003,2008 LINUX
- Server - Platforma: Java 1.4 nebo vyšší
- Server - Procesor: Pentium III, 512MB RAM
- Server - Databáze: mySQL nebo MS-SQL/MSDE
- Klient: všechny operační systémy s HTML prohlížeči
- Bezpečnost: SSL, autorizace uživatelů přes LDAP (Active Directory)