TelefonickáPodpora
Telefonická
+420 325 519 090

Telefonická podpora produktu Smart4Web v pracovní dny od 7:30 do 16:30.
Nebo individuálně po dohodě s osobním konzultantem.

Hlášení závad a požadavků

Hlášení závad a požadavků lze zasílat pouze na emailovou adresu podpora@m2000.cz

V rámci zkvalitnění Podpory nelze jiný způsob hlášení akceptovat a takto podaná hlášení nelze zařadit do řešení.

Děkujeme za pochopení.

Napsali o nás

Vinařský obzor 9, září 2013

Vše co je efektivní, tak v jednom systému

Vinařský obzor 9, září 2013

Sklidit v tuzemsku rekordní plochu čtyř set devadesáti hektarů vinic čeká letos vůbec poprvé dobšické Vinařství LAHOFER

IT Systems Listopad 2006

Procesně řízená společnost vznáší nové požadavky na IT.

Professional Computing Březen 2005

Nástroje komunikačního CRM nemusejí být vždy svázány do velkého a nákladného informačního systému. Ve firmě je lze nasadit jednotlivě i s minimálními náklady. Následující příklad ukazuje, že implementace může proběhnout v několika etapách tak, jak se mění potřeby klienta.

Professional Computing Březen 2005

Customer Relationship management, ukrytý pod zkratkou CRM, se v mnoha oborech stal nedílnou součástí produktů, které jsou firmám nabízeny. Objevuje se v informačních systémech, službách marketingových firem a call center. Rychle s ním začínají dodavatelé malých ekonomických systémů. To svědčí o skutečnosti, že CRM jako princip začíná oslovovat i široký segment malých firem. Podle očekávání nezaujme komplexností a robustností, ale jednoduchostí některých postupů. Řada nástrojů, které se v CRM ukrývají, může být užitečná i nám!

IT office 4/2003

Potřeba předávat informace a data mezi pracovníky ve firmě je stará stejně jako podnikání samo. V současnosti se pak efektivní sdílení dokumentů, kontaktů, ceníků a pošty stalo takřka nezbytným předpokladem pro rozvoj firem. Z několika důvodů je vhodné, pokud jsou všechna firemní data setříděna v jednom systému. Mezi nejznámnější zástupce takových groupwarových systémů, tedy systémů podporujících práci firemního týmu, patří Microsoft Exchange, Novell GroupWise a Lotus Notes, kreré sice nabízejí mnoho funkcí, ale díky své vysoké ceně jsou pro řadu organizací nedostupné. Alternativou může být například produkt Smart4Web, což je ucelený systém využívající standartních webových technologií k zajištění komunikace a týmové spolupráce. Na počítačích jednotlivých uživatelů v prostředí malých a středních firem je totiž systém zpřístupněn přes obyčejný webový prohlížeč.

PC world 2/2003

Již nyní Smart4Web představuje ucelené profesionální řešení pro týmovou spolupráci, které může být zejména pro menší firmy díky své příznivé ceně a rozsáhlé nabídce funkcí vhodnou alternativou k produktům typu Novell GroupWise, Microsoft Exchange či Lotus Notes.

Softwarové Noviny 5/2002

Slibný pokus o jednoduchou a vcelku lacinou alternativu k Lotus Notes či MS Outlook, připomínající Share Portal Point Server (SPPS).

PC World 2/2002

Tato aplikace je v některých ohledech schopna konkurovat i takovým gigantům, jako jsou Novell GroupWise, Microsoft Exchange či Lotus Notes, a to zejména u menších firem, které určitě zaujme i příznivá cenová politika.