TelefonickáPodpora
Telefonická
+420 325 519 090

Telefonická podpora produktu Smart4Web v pracovní dny od 7:30 do 16:30.
Nebo individuálně po dohodě s osobním konzultantem.

Hlášení závad a požadavků

Hlášení závad a požadavků lze zasílat pouze na emailovou adresu podpora@m2000.cz

V rámci zkvalitnění Podpory nelze jiný způsob hlášení akceptovat a takto podaná hlášení nelze zařadit do řešení.

Děkujeme za pochopení.

Smart4Web na INVEXu 2008

thmb_invex.jpg

29. 09. 2008

Pro letošní rok jsme se zaměřili na CRM, řízení procesů, ERP, Rolap, hotová řešení. Zveme Vás k návštěvě naší expozice v pavilonu V, stánek 21, od 6. do 9. října 2008, kde Vás rádi seznámíme s novinkami.

Pro letošní rok jsme se zaměřili na:

CRM , Řízení procesů

Kalendář, Úkoly, Aktivity, Mail, Volání, SMS, Vnitrofiremní komunikace, Kampaně, Hromadná korespondence, Call centrum, HelpDesk

ERP

Účetnictví, Majetek, Objednávky, Sklady, Prodej, Výroba

BI

Modely, Datový sklad, Data mining, Reporting Analýzy
Plán, Skutečnost, Vyhodnocení

HOTOVÁ ŘEŠENÍ

Řízení zakázek
Řízení zakázek - propojení se systém KLAES
- zástupce KLAES bude přítomen na stánku 7. a 8.10.
Hromadná fakturace paušálů
Billing poskytovatelů VoIP
Řízení obchodních týmů
CRM s napojením na externí ekonomický SW
Řízení VO skladů s pobočkami

Fotogalerie

image002.jpg